market aydınlatmaMarket aydınlatma

Harika bir market aydınlatma tasarımı, tüketiciler için iyi bir izlenim bırakacaktır. farklı bölgeler ve yerler farklı aydınlatma gereksinimlerine sahiptir.

Kolay alışveriş talebini karşılamak için, bir bakkal aydınlatma tasarımcıları ve yöneticileri pazarın mallarına, coğrafi ortama, mimari stile, görüntüleme yöntemlerine ve farklı ışıklar sipariş etmek için diğer farklı koşullara göre olmalıdır.

Sadece bu şekilde marketin genel aydınlatma etkisini artırabilir, tüketicinin daha fazla satın alma arzusunu artırabiliriz.

market genel aydınlatmaMarket genel aydınlatma

Marketlerin genel aydınlatması için standart yoktur. Aydınlatmanın bu yönü çok önemlidir.

Daha çok temel öneme sahiptir ve bu nedenle bu bölüm büyük bir dikkatle tasarlanmalıdır.

Süpermarketler geniş bir alışveriş alanına sahiptir ve yönlendirme ve tüm ürünlerin yeterince görünür olmasını sağlamak için bu kadar homojen ve homojen bir aydınlatma gerektirir.

market manav aydınlatmaMeyve ve sebzeler

Birçok süpermarkette, meyve ve sebze bölümü merkezdir. Taze, sağlıklı ve lezzetli ürünlerin sergilenmesi, müşterinin yiyecek satın alma konusundaki dikkatini tetikler.

Bu nedenle, süpermarkette, müşterinin mevcut tüm malların kalitesinden ve mağazanın genel standardından etkilendiği departmanın en önemli alanlarından biridir.

Bu, hem küçük markalar hem de büyük marka mağazalar ve hem indirimli hem de lüks süpermarketler için geçerlidir.

pastane aydınlatmaEkmek ve pasta bölümü

Taze pişmiş ekmek ve hamur işlerinin görünümü ve aromasından daha az şey caziptir.

Bu malları mükemmel bir şekilde aydınlatmak önemlidir.

Genellikle dürtü ile satın alınırlar, iştahı uyarırlar ve bir süpermarketin cirosu üzerinde güçlü bir olumlu etkiye sahiptirler.

market kasap reyonuMarket aydınlatma için kasap reyonu

Et ürünlerinin doğru aydınlatılması birçok faktörün karmaşık bir kombinasyonudur.

Mevzuat müşterileri yanlış yönlendirmeyecek şekilde yapılmasını sağlarken, et taze ve çekici görünmelidir.

Etin tazeliğinin ve kalitesinin bir süpermarket seçiminde önemli bir etkisi vardır.

balık tezgahı aydınlatmaBalık tezgahı aydınlatma

Taze balık, süt ürünleri ve dondurulmuş gıdalar gibi belirli ürün türleri için taze, soğuk beyaz ışık çok önemlidir.

Bu şekilde, müşteriler görüntülenen ürünlerin en yüksek kalitede olduğundan emin olabilirler.

 

alkollü içecekler aydınlatmaŞarap ve alkollü içecekler

Bazı ürün türleri özel dikkat gerektirir, çünkü daha yüksek değere sahip ürünler olarak görülürler ve buna göre daha yüksek bir fiyata sunulurlar.

Şaraplar ve alkollü içecekler uygun ürünlerdir ve nesnel bir gereklilik olmaktan ziyade iştahı kullanırlar. Bu nedenle, daha farklı bir iç tasarım ve ortam aydınlatması kullanarak bu tür öğeleri görsel olarak uyarıcı bir ortamda görüntülemek önemlidir.

market aydınlatma 2Market rafı aydınlatma

Bir marketteki malların büyük bir kısmı olan kuru gıda ürünleri, kutulara paketlenmiş ürünler, şişeler, çantalar, vb. Uzun koridorlarda raflarda bulunur. Dikey ve yatay aydınlatmanın klasik oranı 2: 1’dir. Bu şekilde ışık, paketleri parlak ve net olarak görüntülemek için etkili bir şekilde kullanılır.